Customer
Customer Experience
Orientem les empreses en el coneixement dels seus clients per construir la millor experiència i les guiem perquè dirigeixin la seva forma de treball cap a un model on la veu del client sigui la base de la seva estratègia.
Com ho fem?
Gràcies als nostres coneixements sobre les necessitats, expectatives, punts de dolor i índexs de satisfacció dels clients finals del sector de les telecomunicacions, dissenyem i implantem customer journeys i plans de customer experience focalitzats en la pròpia veu del client, a les millors pràctiques del sector i en les accions internes necessàries per a la posada en marxa en reduïts terminis de temps. L'objectiu és mobilitzar les organitzacions per ajudar-los a desenvolupar una cultura interna centrada en els clients.
Articles relacionats amb Customer
Compartim el coneixement
El mètode per a implementar l'experiència de client de forma top-down
Llegir articleDissenya la millor experiència de client combinant el customer journey i el service blueprint
Llegir articleConeix al teu client per a oferir-li la millor experiència
Llegir articleCom millorar l'experiència de client del sector telco i l'impacte en el negoci
Llegir articleATREVEIX-TE A ANAR MÉS ENLLÀ AMB NOSALTRES!
Un equip d’experts
Nae som un equip de persones amb gran talent i experiència que es comprometen a provocar el canvi en els seus clients a través de solucions tecnològiques i un tracte pròxim i professional.