Actualitat
Arrenca Power,up 2022, el programa d’impacte social de Nae
Davant la crisi climàtica i social actual, proposem l'acció col·lectiva com un excel·lent remei per a combatre aquestes adversitats
Com sabem, el món es troba en un context de crisi climàtica i social que ens porta a una situació límit. Per posar només el cas del medi ambient, un dels últims informes elaborat per Nacions Unides ens alerta que ens queden tres anys per a revertir la tendència de les nostres emissions de carboni.
Davant aquesta situació, tots podem actuar. I a Nae ens agrada particularment aplicar un remei per a acabar amb aquestes adversitats: L'acció col·lectiva!
Per això, ara llancem, en col·laboració amb Netmentora Catalunya, la nova edició de Power,up, el programa de voluntariat corporatiu de Nae. Amb ell, la nostra comunitat de voluntaris/es aporta els seus coneixements i el seu temps a les organitzacions per generar un impacte positiu en la societat.
Enguany hem decidit fer costat als següents emprenedors de la xarxa de Netmentora, seleccionats pel seu impacte mediambiental i/o social:
NUWE, per crear una disrupció en la forma que les empreses contracten talent tecnològic, de manera que ho facin sense biaixos i de manera inclusiva. En aquest cas, des de Nae els secundarem per a crear el seu pla d'acció go-to-market.
TALKUAL, per la seva lluita contra el malbaratament alimentari oferint la fruita i verdura que no són acceptades per les grans superfícies degut a l’incompliment dels estàndards de bellesa actuals. Els nostres voluntaris/es aportaran una supervisió a la presa de decisions tecnològiques del seu equip Tech.
TalentFY, per fomentar la contractació en el sector IT de les persones ucraïneses que sofreixen el conflicte. El repte serà explicitar una cultura organitzativa que faciliti la col·laboració i l'autonomia de les persones.
VOILÀ BIO, per fer coberts comestibles, un producte que neix de la necessitat de trobar una alternativa als coberts de plàstic d'un sol ús. Tractarem de donar suport a la definició de la seva Customer Experience per a facilitar la conscienciació dels consumidors sobre aquest nou producte.
A més, ens fa molta il·lusió col·laborar amb Aldees Infantils SOS Mèxic i els seus programes d'enfortiment i acolliment familiar. Participarem en l'anàlisi i el desenvolupament del Customer Experience d'aquesta organització per a incrementar la conversió digital de les seves donacions.
Durant els pròxims mesos, unes 20 persones motivades a Nae aportaran la seva experiència per a resoldre el repte triat per cada organització.
Agraïm molt la confiança dipositada per aquestes cinc organitzacions! Estem molt il·lusionats per tractar d'aportar el nostre gra de sorra a la generació d'impactes positius amb la societat i el planeta.
Així que us animem a seguir la filosofia de la nostra comunitat Power,up: sigues el canvi que vols veure en el món!
Categorías relacionadas
Impacte socialAltres noticies
Més de 700 estudiants trenquen amb els estereotips de gènere en l'última edició de Wisibilízalas
Des de la creació del concurs el 2016, prop de 4.300 estudiants d’Espanya i Llatinoamèrica han participat per donar visibilitat a la dona en carreres STEM
Sigues el canvi que vols veure a la societat
Des de Nae us volem inspirar en l'elecció dels vostres nous propòsits i animar-vos a formar part d'una comunitat d'activistes disposats a actuar
Ens unim a Netmentora, la xarxa d'intel·ligència col·lectiva més gran d'Europa
Des de Nae oferim assessorament en màrqueting, vendes, estratègia empresarial i cultura organitzacional