Article
Com transformar l’atenció al client en centre de valor
Entendre el veritable journey que experimenta el client o aconseguir alinear els objectius del call center amb els de l'operador, els principals reptes que afronta el sector telco
Fa unes setmanes vam participar en la Process Excellence Week de Celonis amb una sessió virtual en la qual Rosa Megía i Ricardo Bassoi, especialistes en excelència operativa, al costat de Pedro Ordólez, expert en atenció al client, van abordar alguns dels principals reptes en la transformació de l’atenció al client i com la tecnologia pot ser de gran ajuda per a fer-los front.
Entre aquests reptes es trobaven, per exemple, com passar de tenir una visió d'interaccions aïllades a entendre el veritable journey que experimenta el client o com aconseguir alinear els objectius de les agències de call center amb els de la companyia que ofereix l'atenció al client.
En finalitzar la sessió i a través d'una petita enquesta, les persones que van assistir van poder compartir quin era, segons el seu criteri, el repte més important que ha d'abordar-se des del sector perquè un centre d'atenció es converteixi en un centre de valor.
Si no vas poder seguir l'esdeveniment en directe, aquí tens el vídeo de la sessió: