Primer Estudi d’Adopció de la Tecnologia Digital a Barranquilla

L’anàlisi mostra el grau de digitalització de 477 empreses de la capital de l’Atlàntic

Telefònica Movistar i la Cambra de Comerç de Barranquilla (CCB) han publicat un estudi, realitzat conjuntament amb Nae, en què s’analitza com les empreses subscrites a la CCB apliquen la tecnologia digital en els seus processos de negoci i relació amb els clients.

Aquesta investigació, pionera a la regió de l’Atlàntic, té com a finalitat mesurar el nivell de digitalització a les petites i mitjanes empreses. Pel diagnòstic s’ha utilitzat l’Índex de Maduresa Digital (IMD), que abasta equipament TIC, processos i serveis digitals, seguretat de la informació, software i presència a internet.

El resultat de l’informe ha revelat les debilitats, fortaleses i reptes que tenen les companyies de la ciutat davant la digitalització dels seus negocis. Telefònica ha presentat els resultats destacant “l’oportunitat d’or per l’avenç digital de les empreses”, que han obtingut de mitja un IMD de 2,4 punts sobre 5.

L’Estudi d’Adopció de la Tecnologia Digital pot descarregar-se des de la web de Telefònica.  

Saber-ne més:

Nae treballa amb operadors de telecomunicacions, grans empreses i administracions públiques per anticipar els reptes de creixement i transformació del mercat, millorant la seva estratègia de negoci i la seva eficiència operativa. Amb seus a Barcelona, Madrid, Bogotà i Ciutat de Mèxic, l'equip de Nae està format per més de 200 professionals.